Poslednji dan ovogodišnjeg Lake festa obilježilo je i takmičenje za najkreativniju instalaciju od sakupljenih palstičnih čaša koje su, u okviru za ovaj muzički festival već tradicionalne i prepoznatljive kampanje „Rock&Recycle“, organizovali Pivara ,,Trebjesa“ i Ekološki pokret ,,OZON“.
Takmičenje je realizovano u kampu Lake festa, a tom prilikom je organizovana i akcija čišćenja u kojoj su posjetioci koji su boravili na tom prostoru, pokazali da prepoznaju važnost očuvanja životne sredine.
Svim učesnicima akcije i takmičenja su podijeljene majice i kape sa logom kampanje, a namjenski prostor u kampu u kom su bile postavljene posude za otpadnu ambalažu, bio je pretvoren u privremeni informaciono –edukativni centar u kom su se razmjenjivale ideje i sumirali utisci.
,,Prezadovoljni smo kako su posjetioci kampa odreagovali na proaktivnu kampanju koju smo osmislili zajedno sa našim partnerima iz Pivare ,,Trebjesa“, gdje je takmičenje u najinstalaciji možda bilo i vrhunac svih dešavanja. Naročito smo ponosni jer se potvrdila naša teorija da se na muzičkim festivalima koji čuvaju ideju rockˊnˊ rolla okupljaju kreativni mladi ljudi, koje samo treba ohrabriti i podržati da na pravi način kanališu čistu energiju koju posjeduju. I ove godine definitivno možemo biti prezadovoljni odzivom i interakcijom sa posjetiocima Lake festa“- istakao je Aleksandar Perović, direktor Ekološkog pokreta ,,OZON“.
Svim učesnicima akcije i takmičenja su podijeljene majice i kape sa logom kampanje, a namjenski prostor u kampu u kom su bile postavljene posude za otpadnu ambalažu, bio je pretvoren u privremeni informaciono –edukativni centar u kom su se razmjenjivale ideje i sumirali utisci.
„Veoma smo ponosni na efekte koje kampanja “Rock & Recycle” daje iz godine u godinu, a dosadašnji rezultati nas obavezuju da, u saradnji sa partnerima iz “Ozona”, u narednim godinama dodatno unaprijedimo kampanju.. Pivara je u realizaciju ove kampanje tokom tri godine uložila preko 20 hiljada eura, a efekti u dijelu jačanja ekološke svijesti i brige o životnoj sredini, posebno očuvanja festivalskog prostora pored Krupca su nemjerljivi”, kazala je Natalija Milić, menadžer korporativnih komunikacija u Pivari.